martes, 10 de mayo de 2011

Mishima...

Ayer Anna K. [ a la que yo siempre llamo mentalmente Anna Karenina ;-p ] me sugirió unos cuantos grupos catalanes. Por aquí ya ha pasado alguno, como Bradien o Bedroom, pero me recordó una banda que solía escuchar, Mishima [ tomaron el nombre del famoso escritor japonés Yukio Mishima que cometió seppuku, es decir, suicidio ritual al estilo Samurai]. Este grupo siempre lo he tenido en la reserva para ponerlo aquí, especialmente por sus geniales carátulas, pero hoy eso hora de que hagan acto de presencia. Asi que aqui les dejo con L'olo de la Nit.

Version YouTube



Lyrics - Mishima
Sento l'olor de la nit que s'atansa en misteri.
Adéu sol.
M'enterboleix la ment, em desperta els sentits,
fa tan temps que no em sentia tan sol.
I baixo al carrer que he de treure diners,
i em cago en el caixer que em diu que no tinc ni un ral.
Avui, no em cal.
M'ha trucat el Miquel i que ell li cauen del cel
i avui m'invita a volar, avui volarà, diu avui volarà. Avui volarà, avui volarà...
La nit ha caigut dels fars als fanals, passen blancs i vermells,
i els dos junts ballant amb ells
i entre l'ombra i la llum de mil bars plens de fum,
com si fóssim germans, ens coneguéssim de fa mil anys.
Som cinc mil que ballem entre el cel i l'infern,
no vull que em facis petons, però, follem.
Follem. Follem. Follem. Follem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario